محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

امید من

بازم دیشب بارون اومد[شب اداری کودکان] ؛(3)

1392/11/5 7:05
نویسنده : باباومامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

نشانه های شب ادراری


1. انگشت مکیدن ،لب گزیدن وناخن جویدن ؛

 

2.پرخاش گری و دورغ گویی ؛

 

3. ترس و نگرانی از افشای راز ؛

 

4. گوشه گیری و دوری از دیگران ؛

 

این حالت ممکن است  ... (به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید .)

این حات ممکن است  به خاطر طعنه زدن و مسخره کردن دیگران به

 

دلیل بوی بد بدن و لباس رخ دهد .

 

5.ترس از به خواب رفتن وساعت ها در رختخواب بیدار ماندن ؛

 

6.احساس حقارت ،ناکامی و اضطراب ؛

 

7. لکنت زبان  و افت تحصیلی ؛

 

8.خروج قطره  قطره ادرار در روز ؛

 

9.ضعف اعتماد به نفس و  ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ستایش
25 اسفند 92 14:14
سلام دوست من از حضور مهربانتان در وب دخملی تشکر می کنم و همچنین از مطلب بسیار علمیتون. فوق العاده از این مطلب استفاده کردم چون کوچولوی ما هم هر از گاهی که شبا نوشیدنی زیاد میخوره اتفاقاتی می افته که از خوندن مطالب کوتاهی خودم پی بردم. باز هم مچکرم پاسخ : سلام از حضور گرم شما در این سای کمال تشکر را دارم ، باز منتظر حضور گرم شما هستیم امیدواریم این ارتباط منقطع نشود .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید من می باشد